maandag 16 september 2013

Voucher project "Kracht van Aandacht"

In 2012 heeft de regering een aanzet gegeven dat patiënten verenigingen met elkaar gaan samenwerken. Als 7 verenigingen een samenwerkingsproject aangaan dan staat hier een geldbedrag van 7 x €18.000 tegenover. De ADCA heeft gekozen voor het project "Kracht van Aandacht" - een Mindfulness training voor belangstellenden.

Helaas kreeg ik het volgende bericht van Anne-Miek Vroon:

"Tot mijn grote spijt moet ik u meedelen dat het project Kracht van Aandacht geen doorgang zal krijgen, vanwege verschil van inzicht tussen de opdrachtgever en mijn onderneming als opdrachtnemer. Ik vind het betreurenswaardig dat er via deze weg geen interventie ontwikkeld zal worden die mensen met chronische klachten kan ondersteunen."

Hopelijk wordt er op een andere manier een oplossing gevonden voor dit project.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten