woensdag 14 oktober 2015

Ben Stotijn zamelt geld in voor onderzoek naar ataxie


Het verhaal van Ben


"Sinds het najaar 2013 weet ik dat ik aan de zeldzame erfelijke hersenziekte ACDA lijd. Ik ben één van de ca.750 patiënten in Nederland. Helaas zijn dat er te weinig om serieus onderzoek te laten doen. Desondanks zet ik mij voor de volle 100% in voor het goede werk dat de Hersenstichting verricht."

Ik zet mijn passie hardlopen in, gesteund door mijn atletiekclub AVPEC1910 Zwolle, om geld in te zamelen voor de Hersenstichting, zodat er meer onderzoek gedaan kan worden".









In 2015 kom ik een aantal keer in actie:
  • de Drie Plassenloop in Zoetermeer op 25 oktober a.s., 
  • de Zevenheuvelenloop Nijmegen op 15 november 2015, 
  • de NN CPC Loop Den Haag op 6 maart 2016 
  • en als afsluiting de Halve Marathon Zwolle op 11 juni 2016. 

Steun mij met deze actie en sponsor de Hersenstichting!!

  • woensdag 9 september 2015: Begonnen; Trainen bij AVPEC 1910

Vanaf 9 september is Ben weer echt begonnen met de trainingen. Op maandag en op woensdag traint hij bij Atletiek AV Pec 1910 in Zwolle. Op maandag doet hij zijn ronde op de baan en op woensdag gaat hij met de groep mee.
Ben loopt 10 km tussen de 55 en de 60 minuten.


-----------------------------------------------------
Lees meer op de website van de Hersenstichting over de sponsoring van deze actie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten